Уколико Maestro картицу користите у Србији, имате могућност одложеног плаћања до 45 дана, с обзиром на то да укупан износ дуга начињеног у току једног календарског месеца, доспева на наплату 15. дана у наредном месецу.
Своју Maestro картицу можете да користите за плаћање у иностранству и у том случају доступан Вам је износ расположивих средстава на текућем рачуну.
Maestro је међународна картица коју можете користити за плаћање робе и услуга, као и за подизање готовине на територији Србије и у иностранству, на местима на којима је истакнут знак Maestro.
Захтев за издавање Maestro картице можете да поднесете на шалтеру Банке. Неопходан услов је да имате редован прилив усмерен преко текућег динарског рачуна код Банке.
Осим основне картице, можете да захтевате издавање до две додатне картице за лица која желите да овластите за коришћење картице. Неопходно је да лица којима дајете овлашћење буду присутна приликом подношења захтева.
Образац Захтева треба да буде комплетно попуњен и потписан, а подаци о запослењу оверени код послодавца.
Картицу преузимате на шалтеру Банке.
Напомена: Трошкови издавања картице и годишња чланарина наплаћују се једнократно по одобрењу картице, а према важећој Тарифи накнада.
Maestro картицу можете користити на преко 22 милиона места у целом свету. Основна предност коришћења Maestro картице на територији Србије је могућност одложеног плаћања до 45 дана, јер све трансакције начињене Maestro картицом током једног календарског месеца, доспевају на наплату 15. дана у наредном месецу.
Приликом коришћења у иностранству, Maestro картица функционише као класична дебитна картица, односно, доступна су Вам средства која су у том тренутку расположива на текућем рачуну.
За подизање готовине на банкоматима и шалтерима банака, Банка обрачунава провизију према важећој Тарифи накнада за услуге које врши.
Обрачун месечног дуговања и камата, Банка врши последњег дана у месецу и припрема Извод са свим променама на рачуну и трансакцијама основном и додатним картицама, од последњег Извода. Банка Вам извод доставља на е-маил или кућну адресу или га можете лично преузети на шалтеру.
Без одласка у Банку, можете да измирите доспели дуг, тако што ћете обезбедити средства за извршење трајног налога на текућем динарском рачуну, а уколико желите, можете да извршите отплату целокупног или делимичног дела дуга путем Homeb@nking и MobiBank сервиса.
На шалтерима Банке Поштанска штедионица, акционарско друштво, можете да извршите целокупну или делимичну отплату дуга. Уплату можете извршити и на шалтерима ЈП Пошта Србије и других банака, уплатом динарских средстава на рачун Банке.
Подаци за уплату:
200-2239326601000-93, Банка Поштанска штедионица, акционарско друштво
у позиву на број : број картице корисника
сврха уплате: уплата по Maestro картици
шифра плаћања: 189
име и презиме уплатиоца
Укупан дневни лимит за трансакције подизања готовине на банкоматима износи 50.000,00 RSD по картици.
У случају губитка или крађе картице издања Банке Поштанска штедионица, акционарско друштво, обратите се Контакт центру Банке на број телефона: 011 20 20 292 или најближој експозитури Банке.
Рекламације се подносе Банци Поштанска штедионица искључиво у писаној форми.
Додатне информације можете добити на шалтеру Банке, позивом броја телефона Контакт центра: 011 20 20 292 или слањем на имејл адресу: kontakt@posted.co.rs
*На дан 1. 8. 2021. године