Visa пословна дебитна картица је намењена клијентима - правним лицима и предузетницима.
Везана је за текући динарски рачун - Рачун се задужује одмах након учињене трансакције.
Коришћење VISA пословне дебитне картице обезбеђује ефикасан начин управљања средствима на рачуну правног лица/предузетника, једноставну контролу трошкова, оптимизацију процеса плаћања пословних трошкова. Картица је са чипом што пружа висок степен сигурности и заштите од злоупотребе. Додатну сигурност пружа чињеница да се на већини места картица користи искључиво са PIN-ом.
Захтев за издавање VISA пословне дебитне картице подноси лице овлашћено за заступање правног лица или предузетника, а исти се, уз пратећу документацију, предаје на шалтеру Банке. За издавање ове картице неопходно је да правно лице/предузетник има отворен текући рачун код Банке.
VISA пословна дебитна картица, картица путничког здравственог осигурања и ПИН се преузимају на шалтеру експозитуре. Преузимање обавља лице овлашћено за заступање правног лица/предузетника.
У тренутку преузимања картица је неактивна и не може да се користи. Активира се аутоматски следећег дана после 12 часова и тек након тога може да се користи.
Картица може да се користи у земљи и иностранству за плаћање робе и услуга и подизање готовине на местима обележеним VISA знаком.
VISA пословна дебитна картица се најчешће користи за плаћање трошкова пословних путовања, куповину авио карата преко Интернета, резервације и плаћање боравка у хотелу, плаћање трошкова репрезентације, плаћање рачуна за канцеларијску опрему и канцеларијски прибор, софтвер, мобилни телефон, као и за комуналне услуге.
Банка Поштанска штедионица је обезбедила услугу Verified by VISA (VbV) која омогућава највиши ниво заштите од неовлашћеног коришћења података о картици приликом плаћања на Интернету.
Имајући у виду да се лозинка шаље SMS поруком, молимо кориснике VISA пословних картица да позивањем Контакт центра на тел. +381 11 2020292 или одласком у експозитуру провере исправност свог броја мобилног телефона пријављеног код Банке.
Пријаву или промену броја мобилног телефона, као и промену дневног лимита за Интернет плаћања, корисник картице може да изврши искључиво у експозитури Банке.
Напомињемо да клијенти који користе CardAlarm услугу, SMS поруке са лозинком добијају на исти број мобилног телефона на који се шаљу CardAlarm обавештења о трансакцијама и да је пошиљалац за обе врсте SMS порука исти - POSTED.
Картица путничког здравственог осигурања је документ на основу којег корисник остварује своје право на путничко здравствено осигурање, а које важи у периоду који је назначен на картици.
Осигураник се осигурава за време путовања и боравка у иностранству за случај неопходне помоћи у вези са организацијом лечења осигураника, неопходног лечења, превоза до здравствене установе или земље пребивалишта, а које је последица изненадне болести или повреде осигураника. Уговор је закључен у складу са Условима путничког здравственог осигурања и важећим прописима Републике Србије.
Уговорено учешће осигураника у штети (франшизи) је 5 % (мин. 50€) по штетном догађају.
Географско покриће: осигуравајуће покриће важи на територијама свих европских земаља укључујући Турску изузев Русије.
Уговорена осигурана сума је 35.000€, наведена је на картици - полиси путничког здравственог осигурања и представља горњу границу обавезе Осигуравача по осигураном лицу за уговорени период осигурања. Појединачни подлимити за уговорени ниво покрића, који су утврђени у Условима за путничко здравствено осигурање, садржани су у уговореној осигураној суми и не повећавају максималну обавезу Осигуравача утврђену уговореном осигураном сумом, назначеној на картици - полиси.
Укупан дневни лимит за трансакције подизања готовине на банкоматима износи 50.000,00 RSD по картици.
У случају губитка или крађе VISA пословне дебитне картице издања Банке Поштанска штедионица, обратите се Контакт центру Банке на број телефона 011/20 20 292 или најближој експозитури Банке.
Рекламације на трансакције се подносе Банци Поштанска штедионица, искључиво у писаној форми, најкасније 15 дана од датума формирања извода.
Додатне информације можете добити на шалтеру Банке, позивом Контакт центра на број телефона 011/ 20 20 292 или слањем имејла на адресу: kontakt@posted.co.rs