Банка Поштанска штедионица вам нуди да на елегантан начин уз потпун комфор од куће или у покрету, користите банкарске услуге преко мобилног телефона.
Сва плаћања и преноси обављени путем мобилног банкарства биће забележени на вашем месечном изводу по текућем рачуну.
• Омогућава потпуну контролу над сопственим финансијама и поптпуну сигурност у раду.
• Подаци који се шаљу, а везани су за рачуне и ПИН се не чувају у мобилном телефону.
• Обезбеђује приступ рачунима 7 дана у недељи, 24 сата дневно, са било ког места у свету где имате приступ интернету и мобилној мрежи.
• Подржан од свих оператера (Yettel, MTS, А1) и 90% мобилних телефона са тржишта.
Шта је IPS QR кôд?
Ново средство плаћања на продајним местима уместо готовине и платних картица, као и за плаћање рачуна. IPS QR кôд је дводимензионални квадратић, који у себи носи информације, које софтвер може лако да очита.
Како IPS QR кôд функционише?
Услов је да корисник има инсталирану мобилну апликацију Банке на свом мобилном телефону са Android верзијом 5.0 и новијом или iOS оперативним системом са верзијом 8.0 и новијом.
На располагању су вам две опције плаћања "IPS покажи" и "IPS скенирај", у оквиру мобилне апликације.
Шта је IPS покажи?
IPS покажи је плаћање на облеженом продајном месту, показивањем генерисаног IPS QR кôдa трговцу из мобилне апликације Банке. Трговац може скенирати IPS QR кôд уз помоћ оптичког читача повезаног са касом или мобилним уређајем са инсталираном ПКС апликацијом.
IPS покажи доступан је у Roda, IDEA и Mercator продавницама.
Шта је IPS скенирај?
IPS скенирај је плаћање на обележеном продајном месту скенирањем генерисаног IPS QR кôдa код трговца. IPS QR кôд се генерише на ПОС уређају или у ПКС апликацији.
IPS скенирај је и плаћање месечних рачуна, који садрже генерисан IPS QR кôд у складу са стандардима Народне банке Србије. IPS скенирај методом могуће је платити рачуне Телеком-а, ЕПС-а, Инфостана ...
Корисник услуге мора имати отворен основни динарски текући рачун (зарада и пензија) или неки од следећих рачуна:
Уколико корисник има отворен основни динарски текући рачун, није могуће да се пријави за BPŠ mBank апликацију по неком другом рачуну.
Корисник услуге мора имати мобилни телефон са:
Сва плаћања (до 300.000 динара) се тарифирају по јединственој накнади од 15 динара (студентски и платни рачун са основним услугама 10 динара), а за износе преко 300.000 динара се наплаћује накнада од 0,06% од износа (макс 3.000 динара).
Месечна накнада за коришћење услуге MobiBank PŠ се не наплаћује.
Накнаде за сва плаћања тарифирају се према Тарифи накнада.
Основни корисник рачуна у најближој експозитури Банке потписује Уговор уз обавезну регистрацију имејл адресе и броја мобилног телефона.
Банка кориснику доставља привремене креденцијале – корисничко име путем регистроване имејл адресе и лозинку у СМС поруци на регистровани број.
Прву пријаву са додељеним привременим креденцијалима односно регистрацију морате да обавити на ебанкинг веб сервису Банке. Тек након тога, са новокреираним креденцијалима преузимате и покрећете мобилну апликацију.
У случају губитка или крађе мобилног телефона, обратите се Контакт центру Банке на број телефона 011 20 20 292 или најближој експозитури Банке.
Корисник и путем BPŠ eBank веб сервиса у опцији „подешавање“ може блокирати уређај и тиме онемогућити сваки евентуални неовлашћени приступ који може настати.
Ваша апликација је сигурна јер особа која је пронашла мобилни телефон не може да јој приступи јер не зна ваш ПИН. Због тога је важно да све ПИН-ове и лозинке чувате и немојте их откривати или учинити доступним другим особама.