Сва плаћања и преноси обављени путем мобилног банкарства биће забележени на штампаном примерку Вашег месечног извода по текућем рачуну.
Шта је IPS QR кôд?
Ново средство плаћања на продајним местима уместо готовине и платних картица, као и за плаћање рачуна. IPS QR кôд је дводимензионални квадратић, који у себи носи информације, које софтвер може лако да очита.
Како IPS QR кôд функционише?
Услов је да корисник има инсталирану мобилну апликацију Банке на свом мобилном телефону са Android верзијом 5.0 и новијом или iOS оперативним системом са верзијом 8.0 и новијом.
На располагању су вам две опције плаћања "IPS покажи" и "IPS скенирај", у оквиру мобилне апликације.
Шта је IPS покажи?
IPS покажи је плаћање на облеженом продајном месту, показивањем генерисаног IPS QR кôдa трговцу из мобилне апликације Банке. Трговац може скенирати IPS QR кôд уз помоћ оптичког читача повезаног са касом или мобилним уређајем са инсталираном ПКС апликацијом.
IPS покажи доступан је у Roda, IDEA и Mercator продавницама.
Шта је IPS скенирај?
IPS скенирај је плаћање на обележеном продајном месту скенирањем генерисаног IPS QR кôдa код трговца. IPS QR кôд се генерише на ПОС уређају или у ПКС апликацији.
IPS скенирај је и плаћање месечних рачуна, који садрже генерисан IPS QR кôд у складу са стандардима Народне банке Србије. IPS скенирај методом могуће је платити рачуне Телеком-а, ЕПС-а, Инфостана...
Android оперативни систем, верзија 12 – Samsung уређаји
Уколико Вам се дешава да се током коришћења телефона апликација MobiBank PŠ неконтролисано појављује потребно је да апликацију насилно зауставите на следећи начин:
НАПОМЕНА: Не бирајте опцију „Деинсталирај“ јер ћете деинсталирати апликацију и биће потребна редистрибуција!
Android оперативни систем
Произвођач Mobibank PŠ апликације гарантује да ће апликација моћи да се инсталира и ради без проблемa на последње две верзије Androidа. Уколико имате неку старију верзију, можете покушати поново да је инсталирате кроз процес редситрибуције. Уколико то не да резултат, једина опција је да је инсталирате на неку новију верзију оперативног систем.
Apple оперативни системи iOs верзије 15.1, 15.2 и више
Уколико вам се дешава да не можете да платите из „налога“, то јест „шаблона“, морате да направите нов налог за плаћање. Поменути проблем биће решен новим ажурирањем ускоро.
Излазећи у сусрет захтевима и потребама клијената, Банка Поштанска штедионица омогућила је корисницима MobiBank PŠ услуге, који су истовремено и корисници Homeb@nking система, да без доласка на шалтер, електронским путем изврше редистрибуцију тј. поновну активацију поменуте услуге.
Уколико Вам је, из било ког разлога (узаступан унос погрешног ПИН-а, промена мобилног телефона, фабричко ресетовање мобилног телефона, надоградња оперативног система, итд...), потребна редистрибуција MobiBank PŠ услуге, то је могуће урадити избором опције "МБ РЕДИСТРИБУЦИЈА".
У оквиру Homeb@nking система, из подменија опције СМС КОД изаберите подопцију "МБ РЕДИСТРИБУЦИЈА", притисните тастер "ПОТВРДИ" , затим унесите СМС-КОД и поново притисните тастер "ПОТВРДИ".
Редистрибуција на Homeb@nking систему и путем линка је бесплатна и може се користити једном дневно.
Редистрибуција на шалтеру Банке се наплаћује у складу са важећом Тарифом накнада.
Сва плаћања (до 300.000 динара) се тарифирају по јединственој накнади од 15 динара (студентски и платни рачун са основним услугама 10 динара), а за износе преко 300.000 динара се наплаћује накнада од 0,06% од износа (макс 3.000 динара).
Месечна накнада за коришћење услуге MobiBank PŠ се не наплаћује.
Накнаде за сва плаћања тарифирају се према Тарифи накнада.
Корисник услуге мора имати отворен основни динарски текући рачун (зарада и пензија) или неки од следећих рачуна:
Уколико корисник има отворен основни динарски текући рачун, није могуће да се пријави за Mobibank PŠ по неком другом рачуну.
Корисник услуге мора имати мобилни телефон са:
Основни корисник рачуна на најближем шалтеру потписује уговор уз који добија линк за инсталацију и кодове за активирање апликације.
У случају губитка или крађе мобилног телефона, обратите се Контакт центру Банке на број телефона 011 20 20 292 или најближој експозитури Банке.
Ваша апликација је сигурна јер особа која је пронашла мобилни телефон не може да јој приступи јер не зна ваш ПИН. Због тога је важно да све ПИН-ове и лозинке чувате и немојте их откривати или учинити доступним другим особама.