Банка Поштанска штедионица и оператер мобилне телефоније (мтс) омогућавају својим корисницима допуну prepaid кредита, а корисницима мтс мреже мобилне телефоније омогућено је и плаћање рачуна издавањем налога за плаћање путем SMS поруке.
Ова услуга је на располагању у сваком тренутку и са било ког места на територији коју покрива мрежа оператера.
Основни корисник POST CARD картице, који жели да користи наведене услуге, мора претходно да се региструје код Банке Поштанска штедионица.
Регистрација се врши:
1. Попуњавањем обрасца : Захтев за SMS допуну и SMS плаћање рачуна у коме је садржано упутство и примери коришћења услуга.
Приступницу можете преузети са сајта или на шалтерима филијала и експозитура Банке Поштанска штедионица, попунити и лично предати.
2. Преко мобилног телефона само за кориснике мреже мт:с-а:
Поруку шаљете на број 8000, у следећем формату:
PSR (размак) ЛИБ (размак) БРОЈ ТЕКУЋЕГ РАЧУНА
На пример: PSR 12345 1234567
3. SMS кôд-ом. Корисници SMS код-а могу попунити SMS приступницу, која се налази у пољу „УСЛУГЕ” на Homeb@nking систему
mPIN
Због специфичности обављања финансијских трансакција коришћења мобилног телефона, Банка Поштанска штедионица, заједно са оператерима мобилне телефоније врши потребну проверу тачности достављеног претплатничког броја.
Након ове провере, у потврдној SMS поруци добијате m-PIN, неопходан за обављање мобилних финансијских трансакција (m-PIN је лични сигурносни број који је познат само Вама и чијом је употребом загарантована пуна безбедност приликом вршења новчаних трансакција).
Из разлога сигурности и заштите, SMS допуну и плаћања можете да користите само са претплатничког броја који сте пријавили уз уношење m-PIN-а. m-PIN је јединствен за сваког корисника и служи за потврду сваког налога за SMS допуну и плаћање рачуна, као и за рекламације.
Ова услуга није омогућена овлашћеним лицима, већ само основним корисницима POST CARD платне картице.
Након слања m-PIN-а, процес регистрације корисника се сматра успешно завршеним.
Износ допуне за кориснике мтс мреже:
Износ допуне за кориснике Yеттеl мреже:
Иницирање наведене услуге се врши слањем поруке на број 8585 . Формат поруке за SMS допуну:
ИЗНОС ДОПУНЕ (размак) БРОЈ ТЕЛЕФОНА(опционо) (размак) DINA(опционо): ПОЗДРАВНА ПОРУКА(опционо)
Износ допуне prepaid кредита одређује Корисник. Износ мора бити цео број у вредности од 200 до 2.000 динара. Дневни лимит за ову услугу износи 2.000 динара, а месечни лимит износи 15.000 динара. Параметар DINA се обавезно уноси уколико је Корисник, за наведену услугу, поред Post Card (DinaCard) регистровао и другу врсту картице код друге Банке. Корисник може да пошаље SMS поруку у циљу допуне препаид кредита броја другог Корисника мтс. У овом случају је потребно да након износа допуне Корисник унесе и БРОЈ ТЕЛЕФОНА за који жели да допуни кредит. Унос параметра ПОЗДРАВНА ПОРУКА представља могућност слања пропратне поруке Кориснику чији се препаид кредит допуњава.
Примери SMS порука за допуну у износу од 200 динара:
*Цену SMS поруке која се шаље на број 8585 одређује оператер мобилне телефоније. Више информација можете да нађете на сајту оператера.
Иницирање наведене услуге се врши слањем поруке на број 8686.
Формат поруке за плаћање:
КЉУЧНА РЕЧ (размак) ПОДАТАК (размак) GG MM (размак) опционо dina
КЉУЧНА РЕЧ – реч која означава услугу која се плаћа
MOB- за мобилни телефон, TEL – за фиксни телефон,
NET – за Open ADSL и остале видове приступа Интернету,
IPTV – за Open IPTV , WEBH - за Web Hosting и MAILH - за Mail Hosting.
ПОДАТАК – податак на основу којег се јединствено идентификује рачун који се плаћа. Постоје три могућности које корисник може послати као податак:
GGMM се мења последњим двема цифрама броја године и бројем месеца (од 01 до 12) у години за који корисник жели да плати рачун. Уколико није наведено подразумева се да Корисник жели да плати рачун за претходни месец.
*Цену SMS поруке која се шаље на број 8686 одређује оператер мобилне телефоније. Више информација можете да нађете на сајту оператера.
Додатне информације можете добити позивом корисничког сервиса на 064/789.
Примери SMS плаћања рачуна за мобилни телефон.
Формат поруке за плаћање postpaid рачуна за пријављени број мобилног телефона: за претходни месец: mob dina za maj 2010 godine: mob 1005 dina
Формат поруке за плаћање postpaid рачуна за произвољни број мобилног телефона: 0641234567 za maj 2010 godine: mob 0641234567 1005 dina
Примери плаћања рачуна за фиксни телефон, Open ADSL, Open IPTV, Web и Mail Hosting. Уколико корисник користи више услуга Телекома, увек ће бити плаћен цео збирни рачун, без обзира на кључну реч коју корисник наведе у иницијалној поруци. На пример, корисник који има услуге фиксног телефона и ADSL-а платиће збирни рачун за обе услуге, без обзира да ли је послао кључну реч TEL или NET.
Формат поруке за плаћање рачуна телекомуникационих услуга за број фиксног телефона 011/234-5678: за последњи рачун: TEL 0112345678; за фебруар 2010 : TEL 0112345678 1002.
Формат поруке за шифру корисника 1234567/1 за плаћање рачуна: телекомуникационих услуга: TEL 1234567/1 1001; за Web Hosting сервис за децембар 2009: WEBH 1234567/1 0912
Услуга SMS допуне и плаћања рачуна путем Post Card (DinaCard) платне картице основног корисника у Yettel мрежи је тренутно онемогућена због техничких проблема у Yettel-у. Када Yettel реши проблем, услуга ће бити аутоматски активирана.