Пријавите се лично на најближем шалтеру Банке или преко Homeb@nking система и определите се за обавештења:
За динарске текуће рачуне:
За текуће - жиро, пољопривредне, породичне и текуће рачуне за остале намене:
За динарске и девизне штедне рачуне:
За текуће девизне рачуне:
За додатне услуге SMS Info сервиса можете се јавити Контакт центру Банке на број телефона 011 20 20 292, опција 4 па опција 0, или доћи лично на најближи шалтер како бисте се пријавили и за остале услуге SMS Info сервиса:
Реализација чекова, трајних налога, обавештење о датуму истека дозвољеног прекорачења.
Након истека промотивног периода (од 3 месеца бесплатних порука од датума прве регистрације за услугу, а и након промо периода о уплатама на рачун, трајно, уз услуге Интернет и Мобилног банкарства), све испоручене поруке у току једног месеца, збирно се наплаћују првог радног дана у следећем месецу. Наплата се врши према важећој Тарифи накнада Банке.
Банка, ни након промотивног периода, неће тарифирати поруке о истеку дозвољеног прекорачења по текућем рачуну, као ни обавештења корисницима да обезбеде потребна средства на текућем рачуну за наплату следеће рате кредита.
Корисник који се пријави за SMS Info услугу на шалтеру Банке мора имати отворен текући рачун грађана у Банци, без блокирајућих статуса (рачун не сме бити блокиран).
Приликом пријаве на шалтеру Банке корисник ће аутоматски бити пријављен за сва активна обавештења по свом рачуну.
Корисник који жели да се пријави за SMS Info услугу преко Homeb@nking система, мора претходно већ бити пријављен на Homeb@nking систем и проверавати стање свог текућег рачуна на овај начин. Поседовање Уговора за HB SMS Код није неопходно.
Корисник бира опцију УСЛУГЕ/ Приступница за SMS INFO где се отварју поља за попуњавање: број мобилног телефона, број текућег рачуна и оператер Мобилне мреже.
Испод поља, корисник мора означити да је сагласан са "Општим условима" и "Тарифом накнада" Банке.
Након "Потврде уноса" кориснику се приказују могућа обавештења за његов текући рачун, где му је омогућено да одчекира обавештења која не жели, осим обавезне опције 1 - "Прилив на текући рачун"
Потврду унетих података корисник врши још једним уносом своје "Лозинке" за Homeb@nking систем и "Потврдом уноса".
Након тога следи порука "Успешно сте се пријавили за SMS Info услугу", која потврђује да је потупак пријаве успешан.
На систем није могуће пријавити исти текући рачун или исти број мобилног телефона више пута.
SMS Info услугу корисник може одјавити искључиво на шалтерима Банке.
Све додатне информације сазнајте на шалтерима Банке или позивом Контакт центра на 011/20-20-292.
При уговарању SMS Info услуге неопходно је да запосленом на шалтеру Банке, поред броја мобилног телефона, доставите и информацију о важећем мобилном провајдеру код кога је ваш број телефона евидентиран.
У случају да је дошло до промене мобилног провајдера, а да та информација није још прослеђена Банци молимо Вас да се јавите Контакт центру Банке на 011/20 20 292, опција 4, па опција 3, због ажурирања тих података.