НОВИ ИНФОРМАЦИОНИ СИСТЕМ БАНКЕ

 

Поштовани клијенти,

Банка Поштанска штедионица са преко 1.700.000 клијената успешно је спровела прелазак на унапређени информациони систем који омогућава брже, ефикасније и сигурније банкарске услуге. У претходним данима систем је пролазио кроз фазу стабилизације, а све кључне услуге су у пуном функционалном капацитету.

РАД БАНКЕ И ТРЕНУТНО СТАЊЕ

  • Све експозитуре раде редовно и без застоја.
  • Платни промет и картичне трансакције функционишу стабилно.
  • Све пензије, плате и редовне уплате су евидентиране у систему.
  • Контакт центар ради у појачаном режиму за подршку клијентима радним даном и суботом од 08ч – 20ч.
  • Свих 600 банкомата Банке у функцији 24/7.
  • Дигитални сервиси ебанкинг и мбанкинг доступни 24/7.

ОДГОВОР НА НЕИСТИНЕ СА ДРУШТВЕНИХ МРЕЖА

У јавности су се појавиле непроверене и нетачне информације о раду Банке. Банка Поштанска штедионица ради пуним капацитетом, све услуге су доступне клијентима, а запослени у свим експозитурама пружају максималну подршку. Нема застоја у раду експозитура, а гужве су уобичајене за почетак месеца и исплате пензија.

ПОЗИВ КЛИЈЕНТИМА

Молимо клијенте да све релевантне информације прате искључиво на званичним комуникационим каналима Банке како би избегли дезинформације.

За све додатне информације, наша корисничка подршка вам је на располагању путем контакт центра 011 20 20 292 и у експозитурама.

Хвала вам на поверењу – настављамо да унапређујемо банкарске услуге за вас!

Банка Поштанска штедионица

 

 

Поштовани клијенти,

Са великим задовољством вас обавештавамо да Банка Поштанска штедионица у периоду од 14. до 18. фебруара 2025. године уводи нови, унапређени информациони систем.

Овај корак нам омогућава да вам пружимо још брже, сигурније и ефикасније услуге, у складу са најновијим технолошким стандардима.

Шта ова промена значи за вас?

  • Модернизоване дигиталне услуге – нове, унапређене апликације за електронско и мобилно банкарство биће доступне од 18. фебруара 2025. године.
  • Поузданост и сигурност – нови систем омогућава бољу заштиту ваших података и још поузданији рад услуга.
  • Једноставнији приступ – све информације и упутства биће лако доступни на нашем веб-сајту.

Прелазни период и важне информације

У периоду увођења новог система, поједини сервиси ће радити са привременим ограничењима:

Радно време експозитура:

  • У петак, 14. фебруара, експозитуре ће радити скраћено – до 17 часова.
  • Током државног празника (15, 16. и 17. фебруар) експозитуре неће радити.
  • Од 18. фебруара експозитуре настављају са редовним радним временом.

Електронско и мобилно банкарство:

  • Постојеће апликације неће бити доступне од 14. фебруара (17 часова) до 18. фебруара (08 часова).
  • Од 18. фебруара, користићете нове дигиталне сервисе Банке са побољшаним функционалностима.
  • Детаљно Корисничко упутство биће доступно на нашем званичном сајту.

Картице и банкомати:

  • Картице ће радити несметано за плаћања у земљи и иностранству.
  • Банкомати ће омогућавати подизање новца, али уплата средстава на рачун неће бити могућа током преласка на нови систем.
  • Услуга „Дина на рате“ и Visa кредитна на рате неће бити подржана у периоду од 14.02. од 18 часова до 18.02. до 7 часова.

Платни налози и приливи:

  • Налози иницирани до 14. фебруара (17 часова) биће обрађени у току дана.
  • Сви приливи у периоду од 14. фебруара (17 часова) до 18. фебруара (08 часова) биће доступни од 18. фебруара

Шта треба да урадите?

  • Корисници текућих рачуна и депозитних партија које почињу на 360 – благовремено обавестите вашег послодавца и друге уплатиоце о промени броја вашег текућег рачуна/депозитне партије, који можете добити ОВДЕ
  • Корисници дигиталних сервиса – од 18. фебруара користићете нове апликације за електронско и мобилно банкарство. Упутства за прво пријављивање биће доступна на нашем сајту.
  • Чекови корисника текућих рачуна чији број почиње са 360 – све чековне бланкете издате до 14. фебруара можете искористити до 31. децембра 2025. године.
  • Кредитне картице и задужења – без промена.

Контакт подаци за додатне информације

За све додатне информације, ту смо за вас:

Захваљујемо вам се на разумевању и радујемо се што ћемо вам омогућити још квалитетније банкарске услуге!

Ваша Банка Поштанска штедионица

Најчешћа питања

ФИЗИЧКА ЛИЦА

КОРИСНИЦИ РАЧУНА ПЛУС И ОСТАЛИХ РАЧУНА ЧИЈИ БРОЈ ПОЧИЊЕ СА 360

1. Да ли се мења број мог текућег рачуна и које додатне промене могу да очекујем?
Да. Број Вашег текућег рачуна који ћете користити од 18. фебруара 2025. године почиње са 200 што је наведено у Обавештењу које сте примили у периоду између 14. и 17. децембра 2024. године.

Уколико не поседујете нови број текућег рачуна, исти можете добити ОВДЕ.

Уколико преко текућег рачуна примате зараду, потребно је да о новом броју рачуна благовремено обавестите Вашег послодавца.

Уколико преко текућег рачуна примате пезију, Банка је о новом броју Вашег текућег рачуна благовремено обавестила ПИО Фонд као и сва трећа лица (ЕПС, Инфостан и др.) за кориснике услуга трајних налога и директних задужења.

2. Да ли је потребно да дођем у Банку ради потписивања новог уговора јер се мења број мог текућег рачуна?
Не. Промена броја текућег рачуна не захтева потписивање новог Уговора.

3. Да ли могу да задржим постојећи број мог текућег рачуна?
Не. Имајући у виду да се мења водећи број Банке (360 на 200) није могуће задржати постојећи број рачуна.

4. Да ли је мој Рачун плус остаје мултивалутни?
Да. Рачун плус остаје мултивалутни као и до сада.

5. Да ли се мења тарифа за текуће рачуне чији број почиње на 360?
Тарифа се неће мењати.

6. Шта се дешава ако неко покуша да ми уплати динарска средства након 18. фебруара 2025. године на стари број текућег рачуна?
Наведена транскација неће моћи да се изврши и вратиће се уплатиоцу.

7. Шта се дешава ако неко покуша да ми уплати девизна средства након 18. фебруара 2025. године на стари број текућег рачуна?
Све девизне приливе које Банка евидентира у корист старог броја Вашег девизног рачуна биће прокњижени на новоотворени девизни рачун уз напомену да обавестите налогодавца да убудуће усмерава средства у корист Вашег новоотвореног девизног рачуна који почиње cа 200, а у складу са новим Инструкцијама за усмеравање девизних средстава из иностранства.

8. Да ли се мењају Инструкције за уплату девиза на мој текући девизни рачун?
Да.
S.W.I.F.T. адресa Банке остаје иста SBPORSBG.
Форма ИБАН бројa биће промењена у складу са бројем новоотвореног рачуна (РС35200XXXXXXXXXXXXXXX)
Након 18. фебруара 2025. године, ради добијања нових инструкција обратите се најближој експозитури, или пошаљите мејл на: kontakt@posted.co.rs

9. До када важе дебитне картице и да ли је потребно да их заменим?
Све DinaCard Discover ПЛУС и Mastercard ПЛУС дебитне картице можете несметано користити до истека рока важења наведеног на предњој страни картице.

Након истека рока важења DinaCard Discover ПЛУС дебитне картице, Банка ће Вам издати нову идентификациону POST CARD DinaCard UnionPay дебитну картицу на којој ће бити наведен нови број Вашег текућег рачуна.

Након истека рока важења Mastercard ПЛУС дебитне картице, Банка ће Вам издати нову Mastercard ПЛУС дебитну картицу, али на њој неће бити наведен нови број Вашег текућег рачуна јер неће имати својство идентификационе картице.

10. Да ли могу да користим чекове који су ми издати до 14. фебруара 2025. године?
Уколико код себе имате издате, a неискоришћене чековне бланкете, исте можете да искористите до 31.децембра 2025. године, уколико Вам до тог датума важи већ издата DinaCard Discover ПЛУС/Mastercard ПЛУС дебитна картица. Након овог датума нећете моћи да користите већ издате неискоришћене чекове и дужни сте да исте вратите Банци. Уколико до овог датума истекне већ издата DinaCard Discover ПЛУС /Mastercard ПЛУС дебитна картица, дужни сте да издате, a неискоришћене чековне бланкете вратите Банци.

Уколико сте искористили све издате чековне бланкете и до 31. децембра 2025. Вам је потребно још, а Ваша DinaCard Discover ПЛУС/Mastercard ПЛУС дебитна картица је и даље валидна, неопходно је да поднесете захтев за издавање нове POST CARD DinaCard UnionPay дебитне картице, након чега ће бити могуће и издавање нових чековних бланкета.

11. Да ли и даље важи моја кредитна картица?
Mastercard ПЛУС кредитну картицу можете несметано користити до истека рока важења наведеног на предњој страни картице. По истеку рока важења, на Ваш захтев, а по одобрењу Банке (уколико испуњавате услове), биће Вам издата нова Mastercard ПЛУС кредитна картица.

12.Шта ће бити са мојим депозитом и да ли се мења број моје депозитне партије?
Сви уговорени орочени депозити остају важећи без промена до истека рока орочења. Након истека рока орочења, износ депонованих средстава ће бити усмерен на рачун са кога је извршено орочење средстава.

Уколико имате штедњу по виђењу, нови број Ваше депозитне партије почев од 18. фебруара 2025. године почиње са 200 што је наведено у Обавештењу које сте примили у периоду између 14. и 17.децембра 2024. године.

Уколико не поседујете нови број депозитне партије за штедњу по виђењу, исти можете добити ОВДЕ .

13. Да ли се мења начин измирења кредитних обавеза?
Ако Ваше кредитне обавезе према Банци измирујете самосталном уплатом, због преласка на нови информациони систем мења се досадашњи број рачуна Банке тако да ћете, од 18. фебруара 2025. године, уплате вршити на: 200310199900003605, док Позив на број остаје непромењен.

Све остале кредитне обавезе према Банци настављате да измирујете на уговорени начин, без било каквих измена.

14. Корисник сам кредита/кредитне картице/дозвољеног прекорачења, да ли услови остају исти?
Права и дужности дефинисани у оквиру важећих уговора остају исти до истека важења.

15. Да ли од 18. фебруара 2025. године могу да користим целокупну пословну мрежу Банке?
Од 18. фебруара 2025. године све експозитуре БПШ ће Вам бити на располагању.

16. На који начин ћу од 18. фебруара 2025. године користити нове дигиталне сервисе Банке?
За кориснике дигиталних сервиса Банке припремили смо ново, унапређено електронско (интернет) банкарство и нову апликацију за мобилно банкарство без промене тарифе накнада за коришћење ових услуга.
За пријаву на нови е-банкинг и нову апликацију за мобилно банкарство користите ваше постојеће корисничко име и лозинку.
Нова апликација за мобилно банкарство - BPŠ mBank биће доступна на Google Play, Apple App Store и Huawei AppGallery продавници од 18. фебруара 2025. године.
Нова е-банкинг апликација биће доступна на интернет страници Банке од 18.фебруара 2025.године.
Уколико сте, поред е-банкинга, уз Рачун плус короисник и услуге Homeb@nking СМС КÔД, прво пријављивање на нову е-банкинг апликацију извршићете користећи креденцијале (корисничко име и лозинку) за пријављивање на постојећи Homeb@nking.
Након уноса старих креденцијала, потребно је креирати ново корисничко име и лозинку којима ћете активирати нови е-банкинг и нову апликацију за мобилно банкарство.
Детаљно Упутство за коришћење дигиталних сервиса биће доступно на званичној интернет презентацији Банке (www.posted.co.rs) на дан почетка рада нових дигиталних сервиса, 18. фебруара 2025. године.

17. Да ли ћу на новим дигиталним сервисима (као и на ранијим) видети све историјске податке?
Постоји могућност да се на новим дигиталним сервисима сви историјски подаци неће приказивати на идентичан начин, али ће, на захтев, увек бити доступни у експозитури Банке.

КОРИСНИЦИ РАЧУНА ЧИЈИ БРОЈ ПОЧИЊЕ СА 200

1. Да ли се мења број мог текућег рачуна и које додатне промене могу да очекујем?
Број Вашег текућег рачуна се не мења, а све производе и услуге које сте до сада користили настављате да користите на уобичајени начин.
Најважније измене односе се на начин коришћења дигиталних сервиса.

2. На који начин ћу од 18. фебруара 2025. године користити нове дигиталне сервисе Банке?
За кориснике дигиталних сервиса Банке припремили смо ново електронско (интернет) банкарство и нову апликацију за мобилно банкарство без измене накнада за коришћење ове услуге.
Уколико са Банком имате закључен Уговор о интернет банкарству и до сада сте користили Homeb@nking СМС КÔД интернет банкарство, од 18. фебруара 2025. године, за коришћење новог електронског банкарства неопходно је да прво пријављивање на нови сервис обавите на новој е-банкинг апликацији, која се налази на интернет презентацији Банке www.posted.co.rs, користећи постојеће корисничко име и лозинку за пријављивање на Homeb@nking СМС КÔД електронско банкарство. Након првог логовања са тренутно важећим креденцијалима, у обавези сте да креирате ново корисничко име и нову лозинку са којима ћете активирати нову е-банкинг апликацију и/или нову апликацију за мобилно банкарство.
Уколико са Банком имате закључен уговор о мобилном банкарству МобиБанк ПШ али не и уговор о Homeb@nking СМС КÔД електронском банкарству, од Банке ћете у наредном периоду добити привремено корисничко име путем мејла и привремену лозинку путем СМС-а. Прво пријављивање са добијеним креденцијалима морате обавити на новој е-банкинг апликацији, која се налази на интернет презентацији Банке www.posted.co.rs, где ћете након уноса достављених креденцијала креирати ново корисничко име и лозинку. Новим корисничким именом и лозинком активирате нову апликацију за мобилно банкарство. Нова апликација за мобилно банкарство – Моби БПШ биће доступна на Google Play Store и Apple App store од 18. фебруара 2025. године.
Корисници који са Банком нису закључили посебан уговор о интернет банкарству, а користе Homeb@nking интернет банкарство за увид и проверу стања на рачунима, након 18. фебруара 2025. године неће моћи да користе овај сервис из разлога његовог гашења. За коришћење нових електронских сервиса Банке неопходно је да Банци поднесете захтев за коришћење ових услуга.
Детаљно корисничко упутство за коришћење дигиталних сервиса биће доступно и на званичној интернет презентацији Банке www.posted.co.rs, на дан почетка рада нових дигиталних сервиса, 18. фебруара 2025. године.

3. Да ли ћу на новим дигиталним сервисима (као и на ранијим) видети све историјске податке?
Постоји могућност да се на новим дигиталним сервисима сви историјски подаци неће приказивати на идентичан начин, али ће, на захтев, увек бити доступни у експозитури Банке.

ПРАВНА ЛИЦА И ПРЕДУЗЕТНИЦИ

КОРИСНИЦИ РАЧУНА ЧИЈИ БРОЈ ПОЧИЊЕ СА 360

1. Поседујем динарски текући платни рачун и/или девизни рачун који почиње на број 360, које промене могу да очекујем од 18. фебруара 2025. године?
Корисницима динарског и/или девизног текућег платног рачуна мења се број рачуна.
Нови број Вашег рачуна од 18. фебруара 2025. године почиње бројем 200 што је наведено у Обавештењу које сте примили у периоду између 14. и 17. децембра 2024. године.
Потребно је да обавестите ваше пословне парнере и остале уплатиоце да од 18. фебруара 2025. године уплате врше искључиво на нови број рачуна.
Уколико не поседујете нови број Вашег новог текућег рачуна, исти можете добити ОВДЕ.

2. Да ли је потребно да дођем у Банку ради потписивања новог уговора, јер се мења број мог текућег рачуна?
Не. Промена броја текућег рачуна не захтева потписивање новог Уговора.

3. Да ли могу да задржим постојећи број рачуна?
Не. Имајући у виду да се мења водећи број Банке (360 на 200) није могуће задржати постојећи број рачуна.

4. Да ли је мој девизни текући рачун остаје мултивалутни?
Да, девизни текући рачуни остају мултивалутни као и до сада.

5. Да ли се мења тарифа за платне рачуне?
Не.

6. Шта се дешава ако неко покуша да ми уплати динарска средства након 18. фебруара 2025. године на стари број рачуна?
Наведена транскација неће моћи да се реализује кроз платни систем Народне банке Србије, с обзиром да се гаси рачун Банке који почиње бројем 360.

7. Шта се дешава ако неко покуша да ми уплати девизна средства након 18. фебруара 2025. године на стари број рачуна?
Све девизне приливе које Банка евидентира у корист Вашег старог броја девизног рачуна биће прокњижени на новоотворени девизни рачун 200, уз напомену да обавестите налогодавца да убудуће усмерава средства у корист Вашег новоотвореног девизног рачуна 200*, а у складу са новим Инструкцијама за усмеравање девизних средстава из иностранства.

8. Да ли ми се мењају Инструкције за уплату-девиза?
Да.
S.W.I.F.T. адресa Банке остаје иста SBPORSBG.
Форма ИБАН бројa биће промењена у складу са бројем новоотвореног рачуна (РС35200XXXXXXXXXXXXXXX)
Након 18. фебруара 2025. године, ради добијања нових инструкција обратите се најближој експозитури, или пошаљите мејл на: otvaranjeracuna.pravnalica@posted.co.rs

9. Да ли од 18. фебруара 2025. године могу да користим целокупну пословну мрежу Банке?
Од 18. фебруара 2025 године све експозитуре БПШ ће бити на располагању корисницима.

КОРИСНИЦИ РАЧУНА ЧИЈИ БРОЈ ПОЧИЊЕ СА 200

1. Да ли се мења број мог текућег рачуна и које додатне промене могу да очекујем?
Број Вашег текућег рачуна се не мења, а све производе и услуге које сте до сада користили настављате да користите на уобичајени начин.
Најважније измене односе се на начин коришћења дигиталних сервиса.

2. На који начин ћу од 18. фебруара 2025. године користити нове дигиталне сервисе Банке?
Након 14. фебруара 2025. године S&T E-bank услуга ће престаје са радом. Уколико желите и даље да користите услугу електронског банкарства наше Банке, можете поднети захтев за неко од Halcom решења:

  • WEB SME решење – апликацији се приступа из претраживача са било ког рачунара, а за пријаву су потребни само корисничко име и лозинка. Плаћања потврђујете уносом кôда који добијате на пријављени број мобилног телефона. Ово решење се препоручује за предузетнике и мала предузећа која имају мањи број налога (око 30) у току месеца. Уз ово решење доступна је и мобилна апликација ПШ Бизнис!
    Месечно одржавање износи 300,00 динара.
  • CEB решење – апликација се инсталира на Вашем рачунару, а за пријаву је потребан Halcom сертификат (на Смарт картици или УСБ токену). Ово решење се препоручује за правна лица и предузетнике који имају већи број налога у току месеца. Цена трогодишњег квалификованог сертификата је 7.000,00 динара за смарт картицу, односно 8.500,00 динара за УСБ токен.
    Месечно одржавање је 300,00 динара.

Све додатне информације о Halcom решењима можете пронаћи на сајту Банке https://www.posted.co.rs/privreda/eservisi/halcom.html или на сајту Halcom-a: https://www.halcom.com/rs/.
Након 18. фебруара 2025. године имаћете прилику да изаберете и Asseco Office Banking решење електронског банкарства. Апликација се инсталира на Вашем рачунару, а за пријаву је потребан Asseco неквалификовани сертификат који кошта 3.750,00 динара.
Месечно одржавање је 400,00 динара.

Све додатне информације о Office Banking решењу можете пронаћи на сајту Банке https://www.posted.co.rs/privreda/eservisi/office.html или на сајту https://www.24x7.rs/ .
Захтев за прелазак на било које од наведених решења можете предати у најближој експозитури Банке.
Саветујемо вам да сачувате изводе и шаблоне за које мислите да ће вам бити потребни јер након 14. фебруара 2025. године исти више неће бити доступни.
За све додатне информације можете нам се обратити на мејл: ebank@posted.co.rs .