VISA nagradna igra
Dodatne informacije
Dodatne informacije možete dobiti na šalteru Banke, pozivom broja telefona Kontakt centra: 011 20 20 292 ili slanjem na e-mail adresu: card@posted.co.rs
Dnevni limit na bankomatu
Ukupan dnevni limit za transakcije podizanja gotovine na bankomatima iznosi 20.000,00 RSD po kartici.
Prijava
gubitka/krađe kartice
U slučaju gubitka ili krađe kartice izdanja Banke Poštanska štedionica a.d obratite se Kontakt centru Banke na broj telefona:
011 20 20 292 ili najbližoj ekspozituri Banke.
početna strana » kartice » VISA Internet platna kartica
Kartice

VISA Internet Platna kartica

debitna platna kartica

VISA Internet debitna platna kartica je međunarodna kartica za plaćanje na Internetu, na domaćim i inostranim web site-ovima, na kojima je istaknut znak Visa Electron. Takođe, ovom karticom se može plaćati roba naručena putem pošte ili telefona.

Visa Internet kartica

VISA Internet debitna platna kartica se koristi i za plaćanje robe i usluga na prodajnim mestima, kao i za podizanje gotovine na bankomatima i šalterima na kojima je istaknut znak Visa Electron. 

VISA Internet debitna platna kartica je vezana za poseban tekući dinarski ili namenski devizni račun, a korisnik sam bira da li želi samo jednu (dinarsku ili deviznu), ili obe kartice.

Limit potrošnje je određen visinom raspoloživih sredstava na tekućem dinarskom ili namenskom deviznom računu Korisnika.

Dnevni limit

Korisnik VISA Internet debitne platne kartice definiše dnevni limit za plaćanje bez prisustva kartice koji je zaštitini limit kartice, jer se odnosi na kontrolu potrošnje u okviru 24 časa. Dnevni limit korisnik može povećati/smanjiti podnošenjem zahteva.

Podnošenje zahteva za izdavanje kartice

Svako fizičko lice sa navršenih 16 godina života koje poseduje ličnu kartu može da podnese Zahtev za izdavanje VISA Internet debitne platne kartice. Uz potpisan Zahtev korisnik prilaže fotokopiju ličnog dokumenta. Korisnik se u Zahtevu opredeljuje da li želi karticu koja će biti vezana za tekući dinarski ili namenski devizni račun. Ukoliko želi, korisnik može da se opredeli za obe kartice. Prilikom prodnošenja Zahteva, korisnik potpisuje Ugovor o otvaranju, vođenju i gašenju tekućeg dinarskog računa fizičkog lica i izdavanju i korišćenju VISA Internet debitne platne kartice odnosno Ugovor o otvaranju, vođenju i gašenju namenskog deviznog računa rezidenta fizičkog lica i izdavanju i koriscenju VISA Internet debitne platne kartice.

Uplata

Konstantni polog na namenskom računu iznosi 2.000,00 dinara ili 20 eura.
Preuzimanje kartice/uručenje

Kartica se preuzima lično na šalteru ekspoziture gde je korisnik predao Zahtev. Pri preuzimanju kartice, korisnik preuzima i PIN.

Plaćanje robe i usluga, podizanje gotovine

VISA Internet debitna platna kartica je međunarodna kartica za plaćanje na Internetu, na domaćim i inostranim web site-ovima, na kojima je istaknut znak Visa ili Visa Electron. Takođe, ovom karticom se može plaćati roba naručena putem pošte ili telefona.

VISA Internet debitna platna kartica se koristi i za plaćanje robe i usluga na prodajnim mestima, kao i za podizanje gotovine na bankomatima i šalterima na kojima je istaknut znak Visa Electron. 

Izvod - obaveštenje

Banka Poštanska štedionica, a.d. početkom meseca korisniku elektronskim putem dostavlja Izvod kojim ga obaveštava o svim transakcijama obavljenim karticom i promenama na namenskom računu kartice proknjiženim u prethodnom mesecu, kao i o naknadama i provizijama.

Zaštita od zloupotrebe

VISA Internet debitna platna kartica sadrži čip, što znači da je zasnovana na najsavremenijim tehnološkim rešenjima i obezbeđuje najviši nivo zaštite od neovlašćenog korišćenja.

Uz karticu se uručuje PIN koji predstavlja lični identifikacioni broj kojim se korisnik kartice identifikuje prilikom plaćanja na uređajima koji zahtevaju unos PIN-a. Prilikom obavljanja transakcija na uređajima koji ne podržavaju unos PIN-a, identifikacija se vrši svojeručnim potpisom na računu/slipu. Izuzetno, na nekim uređajima, poput uređaja za naplatu putarine, može se dogoditi da se ne zahteva ni unos PIN-a ni potpis na slipu. Prilikom korišćenja kartice na Internetu potrebno je uneti CVV2 -Card Verification Value, sigurnosni trocifreni broj koji je odštampan na poleđini kartice posle prostora predviđenog za svojeručni potpis korisnika. CVV2 ima važnu bezbednosnu funkciju u korišćenju kartice.

Dodatna zaštita sredstava na računu predstavlja mogućnost deaktiviranja kartice koju možete da koristite kada želite da blokirate korišćenje kartice. Na Homb@nking sistemu, u delu Kartice, u par koraka, unosom traženih podataka možete da izvršite deaktiviranje kartice pri čemu kartica postaje neaktivna i sva plaćanja ovakvom karticom će biti odbijena.
Kada želite  ponovo da koristite karticu, neophodno je da je prethodno aktivirate.

Promena visine dnevnog limita

Korisnik kartice može podnošenjem zahteva na šalteru Banke da promeni (smanji ili poveća) visinu dnevnog limita u okviru ponuđenih iznosa.

CARD ALARM
Card Alarm usluga predstavlja obaveštavanje putem SMS tekstualnih poruka o transakcijama nastalim korišćenjem kartice, kao i o iznosu raspoloživih sredstava nakon izvršene transakcije.
Nakon svega nekoliko sekundi od trenutka nastanka transakcije, korisnik Card Alarm usluge dobija SMS poruku sa informacijom o ishodu transakcije (odobrena, odbijena, poništena), njenom iznosu i valuti, mestu gde je transakcija izvršena i iznosu preostalih raspoloživih sredstava.
mastercard i maestro kartica
Card Alarm usluga je dostupna za sve vrste platnih kartica izdanja Banke Poštanska štedionica.  

Pročitajte sve o Card Alarm usluzi >>
Prijavite se lako i brzo slanjem SMS poruke>>
Prijava gubitka/krađe kartice i reklamacije

U slučaju gubitka ili krađe Visa za Internet debitne platne kartice izdanja Banke Poštanska štedionica a.d. kao i za sve dodatne informacije u vezi sa korišćenjem ove kartice, obratite se Kontakt centru Banke na broj telefona 011/20 20 292 ili najbližoj ekspozituri Banke.

Reklamacije

Reklamacije se podnose Banci Poštanska štedionica a.d. isključivo u pisanoj formi.

KUPOVINA IZ AMERIKE – MYUS.COM SERVIS
myus servis

Amerika nikad nije bila bliža! Uz VISA Internet karticu Banke Poštanska štedionica i MyUS servis, sada možete uživati u prekookeanskoj kupovini iz fotelje, a naručena roba u rekordnom roku stiže pravo na Vaša vrata!

Sigurno ste nebrojeno puta poželeli da šopingujete u Njujorku, Los Anđelesu, Čikagu...Sada možete da „prošetate“ Petom avenijom ili Bulevarom slavnih direktno iz svog doma – dovoljno je da u ruci imate VISA Internet karticu Banke Poštanska štedionica, zatim da se registrujete na www.myus.com  i - avantura počinje!

KAKO OVO FUNKCIONIŠE: Nakon registracije na web sajtu www.myus.com, gde je neophodno da unesete broj Vaše VISA Internet kartice, biće Vam dodeljena virtuelna adresa u Americi. Sva roba koju naručujete širom Amerike stiže na tu adresu, odakle će Vam, u roku od nekoliko dana, posredstvom servisa MyUS.com biti dostavljena na kućnu adresu u Srbiji*. U skladu sa svojim afinitetima, možete odabrati standardni ili premium paket usluga kod MyUS.com, o čemu se možete detaljnije informisati na sledećem linku http://www.myus.com/en/compare-memberships/.

DA LI JE OVO SIGURNO: Činjenica da iza servisa MyUS.com stoji poslovni odnos sa kompanijom Visa Inc, dovoljna je da garantuje maksimalnu sigurnost svim korisnicima usluga ovog servisa. 

Pomerite granice kupovine – uz VISA Internet karticu Banke Poštanska štedionica, američki izlozi su na samo jedan klik od Vas.

* Napomena: Na sajtu www.myus.com proverite troškove isporuke koje naplaćuje servis MyUS.com