VISA nagradna igra
početna strana » Elektronsko Bankarstvo » MobiBank PŠ
elektronsko bankarstvo

MobiBank PŠ

e-plaćanja

Bankarske usluge
preko mobilnog telefona.

Banka Poštanska  štedionica vam nudi da na elegantan način, od kuće i u pokretu, regulišete svoje  obaveze, mesečne redovne račune za različite usluge uz naknadu do 4 puta manju nego na šalterima.
Svako  plaćanje putem našeg MobiBank servisa će vas koštati 0.25% od iznosa računa, a minimum 10 dinara.

Dakle za većinu računa (do 4.000 dinara) platićete naknadu od svega 10 dinara, za razliku od klasičnih šalterskih naknada koje su mnogostruko više, i u proseku iznose 1%, a najmanje 45 dinara.

Izračunajte sami koliko biste uštedeli na mesečnom nivou, samo na šalterskim provizijama!

Usluge MobiBank PŠ
MobiBank PŠIzgled ekrana na Iphone-u
MobiBank PŠIzgled ekrana na Android-u
  • Pregled stanja i prometa po svim računima
  • Plaćanje računa (struja, kablovska, telefon, porez, komunalne usluge, vrtić...
  • Interni prenos (na druge tekuće račune u banci)
  • Pregled stanja i prometa po karticama
  • Pregled preostalih zaduženja po kreditima
  • Kreiranje šablona za plaćanje ili preuzimanje postojećih naloga sa Homeb@nking sistema (takođe, nalozi kreirani na mobilnom telefonu, mogu se koristiti i na Homeb@nking sistemu)
  • Kursna lista

Sva plaćanja i prenosi obavljeni putem mobilnog bankarstva biće zabeleženi na štampanom primerku Vašeg mesečnog izvoda po tekućem računu.

Cena
U promotivnom periodu koji traje do 3 meseca, mesečna naknada za korišćenje MobiBank PŠ aplikacije se ne tarifira!
Sa 3 naloga mesečno MobiBank PŠ je besplatan!

MobiBank PŠ je besplatan za sve korisnike TOKEN-a!

Nakon isteka promotivnog perioda, ukoliko korisnik napravi najmanje tri transakcije plaćanja u toku meseca, usluga će i dalje biti bez naknade. Ukoliko ne, usluga će se naplaćivati po važećoj Tarifi naknada.

Uslovi za korišćenje MobiBank PŠ
Korisnik usluge mora biti vlasnik tekućeg računa i imati mobilni telefon sa:
  • pristupom internetu (ispravno podešene postavke za povezivanje sa internetom)
  • dovoljno slobodne memorije za nesmetanu instalaciju aplikacije
  • Java2Mobile Edition (J2ME), iPhone, Android ili Blackberry OS
  • Usluga je dostupna i slabovidim korisnicima koji su u obavezi da obezbede u te
    svrhe prilagođen mobilni aparat.
PREDNOSTI KORIŠĆENJA
  • Podržan od svih operatera (Telenor, MTS, VIP) i 90% mobilnih telefona sa tržišta
  • Omogućava potpunu kontrolu nad sopstvenim finansijama
  • Potpunu sigurnost u radu.
  • Podaci koji se šalju, a vezani su za račune i PIN se ne čuvaju u mobilnom telefonu.
  • Obezbeđuje pristup računima 7 dana u nedelji, 24 sata dnevno, sa bilo kog mesta u svetu gde imate pristup internetu i mobilnoj mreži.
kako postati korisnik?
Osnovni korisnik tekućeg računa na najbližem šalteru potpisuje ugovor uz koji dobija link za instalaciju i kodove za aktiviranje aplikacije.
MobiBank PŠ - lako i sigurno
  • Za pokretanje MobiBankPŠ usluge neophodan je PIN koji ste sami kreirali i koji je poznat samo Vama
  • Nema potrebe za nošenjem posebnog tokena – sve je u okviru aplikacije
  • Aplikacija je zaštićena od kopiranja i instaliranja na druge telefone, jer se link i aktivacijski kod za instaliranje aplikacije mogu iskoristiti samo jednom (jednokratno).
  • Aplikacija može da se instalira samo jednom na jednom mobilnom telefonu.
  • Ukoliko je aplikacija aktivirana, a slučajno ste zaboravili da je zatvorite, ona se sama zatvara nakon 3 minuta nekorišcenja.
  • Aplikacija se zaključava ukoliko unesete pogrešan PIN pet puta za redom (potrebna je redistribucija - ponovna instalacija aplikacije).
Gubitak ili kraĐa mobilnog telefona

U slučaju gubitka ili krađe mobilnog telefona obratite se Kontakt centru Banke na broj telefona 011 20 20 292 ili najbližoj ekspozituri Banke.

Vaša aplikacija je sigurna jer osoba koja je pronašla mobilni telefon ne može da joj pristupi jer ne zna vaš PIN. Zbog toga je jako važno da sve PIN-ove i lozinke čuvate i nemojte ih otkrivati ili učiniti dostupnim drugim osobama.