VISA nagradna igra
Dodatne informacije
Dodatne informacije možete dobiti na šalteru Banke, pozivom broja telefona Kontakt centra: 011 20 20 292 ili slanjem na e-mail adresu: card@posted.co.rs
Dnevni limit na bankomatu
Ukupan dnevni limit za transakcije podizanja gotovine na bankomatima iznosi 50.000,00 RSD po kartici.
Prijava
gubitka/krađe kartice
U slučaju gubitka ili krađe kartice izdanja Banke Poštanska štedionica a.d obratite se Kontakt centru Banke na broj telefona:
011 20 20 292 ili najbližoj ekspozituri Banke.
Maestro KARTICA

Maestro kartica je međunarodna platna kartica poznatog brenda koja vam obezbeđuje apsolutni komfor u raspolaganju novcem i garantuje najviši nivo sigurnosti u korišćenju, zahvaljujući čip tehnologiji.

Maestro Kartica

Opredelite se za Maestro karticu i – dobićete dve kartice u jednoj! Ukoliko Maestro karticu koristite u Srbiji, imate mogućnost odloženog plaćanja do 45 dana, s obzirom na to da ukupan iznos duga načinjenog u toku jednog kalendarskog meseca, dospeva na naplatu 15-og dana u narednom mesecu.

Svoju Maestro karticu možete da koristite za plaćanje u inostranstvu i u tom slučaju dostupan Vam je iznos raspoloživih sredstava na tekućem računu.

Maestro je međunarodna kartica koju možete koristiti za plaćanje robe i usluga, kao i za podizanje gotovine na teritoriji Srbije i u inostranstvu, na mestima na kojima je istaknut znak Maestro.

Pogodnosti
  • Mogućnost odloženog plaćanja do 45 dana
  • Ukoliko ste ljubitelj Internet kupovine, imate mogućnost kupovine na Internetu, kao i mogućnost da sami odredite visinu dnevnog limita za plaćanja bez prisustva kartice.
  • Mogućnost raspolaganja sredstvima sa tekućeg računa za plaćanje i podizanje gotovine u inostranstvu.
  • Mogućnost izmirenja duga i uplate na račun kartice bez odlaska u Banku: trajnim nalogom i putem Homeb@nking i MobiBank servisa.
Podnošenje zahteva za izdavanje kartice

Zahtev za izdavanje Maestro kartice možete da podnesete na šalteru Banke. Neophodan uslov je da imate redovan priliv usmeren preko tekućeg dinarskog računa kod Banke.

Osim osnovne kartice, možete da zahtevate izdavanje do dve dodatne kartice za lica koja želite da ovlastite za korišćenje kartice. Neophodno je da lica kojima dajete ovlašćenje budu prisutna prilikom podnošenja zahteva.

Obrazac Zahteva treba da bude kompletno popunjen i potpisan, a podaci o zaposlenju overeni kod poslodavca.

Karticu preuzimate na šalteru Banke.

Napomena: Troškovi izdavanja kartice i godišnja članarina naplaćuju se jednokratno po odobrenju kartice, a prema važećoj Tarifi naknada.

Korišćenje kartice

Maestro karticu možete koristiti na preko 22 miliona mesta u celom svetu. Osnovna prednost korišćenja Maestro kartice na teritoriji Srbije je mogućnost odloženog plaćanja do 45 dana, jer sve transakcije načinjene Maestro karticom tokom jednog kalendarskog meseca, dospevaju na naplatu 15-og dana u narednom mesecu.

Prilikom korišćenja u inostranstvu, Maestro kartica funkcioniše kao klasična debitna kartica, odnosno, dostupna su Vam sredstva koja su u tom trenutku raspoloživa na tekućem računu.

Za podizanje gotovine na bankomatima i šalterima banaka, Banka obračunava proviziju prema važećoj Tarifi naknada za usluge koje vrši.

Obračun mesečnog dugovanja i kamata, Banka vrši poslednjeg dana u mesecu i priprema Izvod sa svim promenama na računu i transakcijama osnovnom i dodatnim karticama, od poslednjeg Izvoda. Banka Vam izvod dostavlja na e-mail ili kućnu adresu ili ga možete lično preuzeti na šalteru.

Bez odlaska u Banku, možete da izmirite dospeli dug, tako što ćete obezbediti sredstva za izvršenje trajnog naloga na tekućem dinarskom računu, a ukoliko želite, možete da izvršite otplatu celokupnog ili delimičnog dela duga putem Homeb@nking i MobiBank servisa.

Na šalterima Banke Poštanska štedionica, a.d. možete da izvršite celokupnu ili delimičnu otplatu duga. Uplatu možete izvršiti i na šalterima JP Pošta Srbije i drugih banaka, uplatom dinarskih sredstava na račun Banke.

Podaci za uplatu:
račun: 200-2239326601000-93,
Banka Poštanska štedionica A.D.
u pozivu na broj : broj kartice korisnika
svrha uplate: uplata po Maestro kartici
šifra plaćanja: 189
ime i prezime uplatioca

NOMINALNA KAMATNA STOPA (NKS) I EFEKTIVNA KAMATNA STOPA (EKS)
Visina i promenljivost godišnje nominalne kamatne stope Godišnja nominalna stopa iznosi 22,2%.
Nominalna kamatna stopa na mesečnom nivou iznosi 1,85%.
Nominalna kamatna stopa je promenljiva i zavisi od visine stope rasta potrošačkih cena na mesečnom nivou.
a. Uvećanje nominalne kamatne stope
U slučaju da je stopa rasta potrošačkih cena na mesečnom nivou jednaka ili veća od 0,9%, nominalna kamatna stopa se za naredni mesec uvećava za 0,9 p.p.
b. Umanjenje nominalne kamatne stope
U slučaju da je stopa rasta potrošačkih cena na mesečnom nivou izražena kao negativna stopa rasta i jednaka je ili manja od -0,9%, nominalna kamatna stopa se za naredni mesec umanjuje za 0,9 p.p.
U svim ostalim slučajevima, Banka primenjuje pomenutu nominalnu kamatnu stopu (1,85%).
Visina efektivne kamatne stope (EKS) Efektivna kamatna stopa je
za prvi mesec korišćenja 44,4%,
a za sledećih 11 meseci EKS = 24,97%
U obračun EKS-a uključeni troškovi upita u Kreditni biro (RSD 246,00) (napomena:u pitanju je iznos na koji Banka ne utiče); izdavanje (RSD 150,00) i članarina za osnovnu karticu (RSD 300,00)
Bezbednost

Zahvaljujući savremenoj čip tehnologiji, Maestro kartica Vam garantuje najviši stepen zaštite od zloupotrebe. Čip tehnologija podrazumeva unos PIN-a za identifikaciju, prilikom plaćanja robe i usluga, kao i prilikom podizanja gotovine. Prilikom obavljanja transakcija na POS terminalima koji podržavaju čip tehnologiju, identifikacija se vrši isključivo unosom PIN-a.

Da biste povećali sigurnost korišćenja kartice, preporučujemo Vam da se prijavite za uslugu Card Alarm, koja podrazumeva obaveštavanje putem SMS poruka o svim transakcijama načinjenim karticom, što, uz čip tehnologiju, garantuje visok nivo bezbednosti korišćenja kartice. Osim toga, bićete uvek obavešteni o iznosu sredstava kojim raspolažete na računu kartice. Za aktiviranje Card Alarm usluge potrebno je da popunite pristupnicu

Preporuke MasterCard-a za bezbedno korišćenje kartice »

CARD ALARM
Card Alarm usluga predstavlja obaveštavanje putem SMS tekstualnih poruka o transakcijama nastalim korišćenjem kartice, kao i o iznosu raspoloživih sredstava nakon izvršene transakcije.
Nakon svega nekoliko sekundi od trenutka nastanka transakcije, korisnik Card Alarm usluge dobija SMS poruku sa informacijom o ishodu transakcije (odobrena, odbijena, poništena), njenom iznosu i valuti, mestu gde je transakcija izvršena i iznosu preostalih raspoloživih sredstava.
mastercard i maestro kartica
Card Alarm usluga je dostupna za sve vrste platnih kartica izdanja Banke Poštanska štedionica.  

Pročitajte sve o Card Alarm usluzi >>
Prijavite se lako i brzo slanjem SMS poruke>>
Prijava gubitka/krađe kartice

U slučaju gubitka ili krađe MasterCard Standard kartice izdanja Banke Poštanska štedionica a.d. obratite se Kontakt centru Banke na broj telefona 011 20 20 292 ili najbližoj ekspozituri Banke.

Reklamacije

Reklamacije se podnose Banci Poštanska štedionica a.d. isključivo u pisanoj formi.

Reprezentativni primer obračuna