Dokumentacija | |
---|---|
![]() |
Uputstvo za korisnike |
![]() |
Dokumentacija za registraciju |
![]() |
Pristupnica |
![]() |
Genaralna narudžbenica pravnog lica (obr.CA1 Q), |
![]() |
Zahtev ovlašćenog lica (obr.CA2 Q) |
![]() |
Tarifa naknada |
WEB SME | |
---|---|
WEB SME elektronsko bankarstvo namenjeno samostalnim preduzetnicima i malim preduzećima, optimizovano je za sve uređaje (računar, tablet i mobilni telefon) | |
| Uputstvo za aktivaciju WEB SME |
![]() |
Dodatne informacije |
---|
Dodatne informacije možete dobiti, pozivom broja telefona u radno vreme od 07.30 - 15.30h: |
Korisni linkovi |
---|
Pogledajte detaljna korisnička uputstva za Halcom E-bank uslugu |
početna strana » Pravna lica i preduzetnici » elektronsko bankarstvo |
PRAVNA LICA I PREDUZETNICI |
Elektronsko bankarstvo |
ISKORISTITE POGODNOSTI U
PROMOTIVNOM PERIODU i ugovorite:
WEB SME elektronsko bankarstvo namenjeno samostalnim preduzetnicima i malim preduzećima BEZ TROŠKOVA jednokratne naknade za priključenje.

Za sve uređaje: računar, tablet i mobilni telefon.
Podržava srpski i engleski jezik
Za obavljanje bankarskih transakcija, korisnik, samostalni preduzetnik koristi portal WEB SME uz korisničko ime i lozinku pa samim tim nije u obavezi da nabavlja sertifikat na pametnoj kartici ili USB tokenu i odgovarajuću dodatnu opremu za računar.
Korisniku se, nakon registracije, na E-mail adresu dostavlјa link za pristup i korisničko ime, a lozinka se šalje na broj mobilnog telefona koji je korisnik registrovao za overu naloga.
Prilikom korišćenja usluge, za potvrdu svakog pojedinačnog platnog naloga, koristi se jednokratna SMS poruka sa PIN-om - SMS One Time pasword.
Banka Poštanska štedionica a.d. Beograd nudi obavljanje bankarskih poslova preko E-bank usluge za pravna lica i samostalne preduzetnike.
Korisnici imaju mogućnost korišćenja platnih naloga, uvid u promet, stanje, izvode (obaveštenja) za dinarski platni promet u zemlji i devizni platni promet u zemlji i inostranstvu.
Banka je korišćenje E-bank usluga obezbedila kroz:
- instalaciju programa na računaru (lap topu) uz sertifikat (čitač kartica) - za pravna lica
- WEB portal - za samostalne preduzetnike i fizička lica koja obavljaju delatnost

1.Dokumentacija se popunjava elektronski – na računaru.
2.Zakoniti zastupnik overava dokumentaciju svojim potpisom i pečatom (ako ga koristite)
3.Korisnik prilaže kopiju lične karte zakonitog zastupnika i svih ovlašćenih lica
4.Popunjen komplet dokumenata štampa se u jednom primerku i predaje u najbližoj ekspozituri Banke
Pročitajte detaljno UPUTSTVO ZA POPUNJAVANJE DOKUMENTACIJE ZA REGISTRACIJU
Nakon registracije za E-bank uslugu za PRAVNA LICA, korisnik je u obavezi da obezbedi odgovarajuću programsku podršku. Halcom će korisniku instalirati aplikaciju u zavisnosti od potrebe i mogućnosti samog korisnika:
1.CEB Personal (za jednog korisnika na čijem je računaru instalirana aplikacija i lokalna baza za rad)
2.CEB Corporate (DB2 baza na serveru kojoj pristupa više korisnika preko svojih računara na kojima je za to instalirano odgovarajuće aplikativno rešenje).
Za Corporate se može koristi dodatno rešenje WEB Corporate - koje omogućava udaljeno potpisivanje naloga.Prijava na WEB Corporate kanal je moguća na dva načina:
- smart karticom (omogućeni svi pregledi i funkcionalnosti kao i potpisivanje na dalјinu) ili
- korisničkim imenom i lozinkom (omogućeni svi pregledi i funkcionalnosti osim potpisivanja na dalјinu).
Ova usluga je "multibank" jer korisnik sa jednim Halcom elektronskim sertifikatom može raditi sa svim bankama za koje je registrovan.
Usluga preko ovog kanala je dvojezična – ENG i SRB.